Cum ne pregătim de perioada de după COVID-19 în Corporate Real Estate

Pe măsură ce pandemia COVID-19 continuă să ne invadeze viața, cu toții învățăm cum să ne adaptăm într-o lume dominată de distanțarea socială și carantină. Birourile noastre odinioară aglomerate sunt acum vacante, amintindu-ne de incertitudinea momentului în care ne aflăm.

Impactul perioadei de transformare din acest moment este deja sesizabil.

Specialiștii americani compară această perioadă cu cea de după 11 septembrie, când mediul de afaceri a suferit schimbări dramatice. La acel moment călătoriile în scop de afaceri erau blocate și se estima o diminuare drastică a întâlnirilor de afaceri face-to-face în viitor.

Treptat însă, birourile și-au reluat activitatea, iar afacerile și-au reluat cursul normal.

În acest moment nimeni nu știe exact ce impact va avea COVID-19, dar este clar că normalitatea va arăta altfel în cel mai apropiat viitor.

Cum putem fi pregătiți pentru ce va urma?

În acest moment se fac multe estimări legate de perioada de reîntoarcere. Specialiștii din CRE ar trebui să aibă un plan în acest sens, bine pus la punct ,pentru a-și relua activitatea în siguranță pentru angajați și cu un minim impact asupra business-ului.

Pregătirea pentru un nou început

Speciliștii atrag atenția că poate ar fi cazul să luam în calcul o reîntoarcere treptată a angajaților.

Prima etapă să permită reîtoarcerea angajaților care au un impact major asupra companiei, urmați de angajații neafectați și sănătoși. Cei afectați personal de acest virus ar trebui  să fie ultimii care se vor întoarce la birouri.

INCLUDEREA ÎN PLAN A SPAȚIULUI NECESAR PENTRU SIGURANȚA ANGAJAȚILOR:

  • Limitarea interacțiunii inutile, mai ales în primele zile, prin crearea sălilor de ședințe în spații mai puțin circulate
  • Efort suplimentar pentru asigurarea sănătății și siguranței la locul de lucru
  • Crearea confortului necesar angajaților prin urmărirea calității aerului prin senzori

Agile Offices

Studiile au demonstrat deja că birourile de tip Agile reduc semnificativ spațiul irosit și creează spații de lucru orientate spre nevoia angajaților.

Conform unui raport stateofagile.com adoptarea acestei soluții asigură o serie de beneficii precum:

Birouri inteligente

Birourile tip „Smart offices” și-au dovedit eficacitatea prin crearea de birouri flexibile, dar și prin furnizarea de informații necesare în perioade de criză.

Tehnologiile workplace pentru companiile din CRE includ:

E timpul pentru Agile?

În timp ce multe organizații vor căuta să reducă costurile imobiliare, altele vor căuta să-și îmbunătățească locurile de muncă pentru a face față schimbărilor rapide. Locurile de muncă de tip agile reduc costurile imobiliare cu până la 30%, oferind în același timp medii de lucru flexibile, mai bine echipate pentru a face față schimbărilor și pentru a sprijini angajații.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Learn more on how you can reduce expenses and improve your office experience with ARCHIBUS Cloud.
Află cum poți să reduci cheltuielile și să îmbunătățești experiența la birou a angajaților folosind ARCHIBUS Cloud.
Fill in the form below and in maximum 1 working day one of our specialists will contact you with a personalised offer.
Completează formularul cu datele personale și în maximum 1 zi lucrătoare un consultant ARCHIBUS Cloud va lua legătura cu tine pentru a îți transmite o ofertă personalizată.
Discover how you can reduce the costs in Real Estate and improve employee experience.
Descoperă cum poți reduce cheltuielile din Real Estate și îmbunătăți experiența angajaților
Descoperă cum poți reduce cheltuielile din Real Estate și îmbunătăți experiența angajaților.
Descoperă cum poți reduce cheltuielile din Real Estate și îmbunătăți experiența angajaților
Completează formularul cu datele personale și în maximum 1 zi lucrătoare un consultant ARCHIBUS Cloud va lua legătura cu tine pentru a îți transmite o ofertă personalizată.
Completează formularul cu datele personale și în maximum 1 zi lucrătoare un consultant ARCHIBUS Cloud va lua legătura cu tine pentru a îți transmite o ofertă personalizată.
Află cum poți să reduci cheltuielile și să îmbunătățești experiența la birou a angajaților folosind ARCHIBUS Cloud.
Află cum poți să reduci cheltuielile și să îmbunătățești experiența la birou a angajaților folosind ARCHIBUS Cloud.