Archibus Cloud îți oferă abilitățile și instrumentele necesare pentru a reduce cheltuielile din Real Estate și pentru a îmbunătăți experiența angajaților.
Integrează totul
într-un singur sistem
Începe cu o interfață simplificată, cu o fundație inițială stabilă și intuitivă, cu posibilitate de extindere și evoluție pe măsură ce compania crește și nevoile acesteia se schimbă.
Adaptată la Viteza Inovației
Tehnologie care îți permite să fii cu un pas înaintea concurenței datorită update-urilor rapide.
Integrează cele mai bune practici din industrie
Aliniază organizația la cele mai înalte standarde de securitate, tehnologie și compliance.
Generează un ROI maximizat cu soluția Cloud
Începe rapid cu o soluție Cloud fără alte investiții în echipamente hardware și licențe de baza de date.
Livrează Performanță
bazată pe date corecte
Integrează date și informații într-o singură platformă pentru a asigura succesul.
Livrează Performanță
Integrează metrici de performanță pentru activitățile de workplace pentru o imagine de ansamblu a întregului portofoliu.
Integrează Date, Procese și Sisteme
Soluțiile Archibus utilizează o singură bază de date, care poate fi ușor integrată cu alte sisteme externe.
Visual Data Modeling
Crearea modelelor de tip Visual data cu ajutorul soluțiilor 2D AutoCAD, modelului 3D Revit și hărților satelit GIS.
Interfață simplificată,
fundație inițială stabilă și intuitivă.
Automatizează procese și centralizează informații și procese pentru a conecta spațiul de lucru cu angajații.
Managementul spațiilor
Adaugă echipe și ocupanți într-un singur plan care urmărește obiectivele și maximizează portofoliul imobiliar.
- Managementul Spațiului
- Managementul Relocărilor
- BOMA pentru măsurarea suprafețelor
- Space Charge-Backs
- Rapoarte pentru ocuparea Strategică
- Metrici de Performanță Avansate
- Sondaje mobile pentru auditul spațiului
Rezervări
Îmbunătățește experiența de lucru a angajaților oferindu-le posibilitatea de a-și selecta mediul și condițiile de lucru care-i ajută să fie mai performanți.
- Ocupanți
- Rezervarea spațiului
- Rezervarea biroului de lucru
- Crearea cererilor de lucru
- Solicitare mutări
- Navigare interactivă prin planul pe etaje
- Urmărirea rezervărilor direct din pagina de pornire
- Scanare de QR coduri pentru Managerii de Spații și Active
- Secțiunea calendarului cu rezervări
- Gestionarea cererilor direct din secțiunea de servicii
- Urmărirea Indicatorii de Rezervări și Cereri
Managementul activelor
Optimizează planificarea capitalului cu date complete ale ciclului de viață despre clădirile, echipamentele, proprietățile și mobilierul.
- Inventarierea Activelor
- Modulul lifecycle
- Consolă pentru sistemul de echipamente
- Modul de programări depreciere active
- Consolă Disponibilitate Active
Activități de mentenanță
Maximizează rentabilitatea investiției cu o strategie preventivă care prioritizează mentenanța în funcție de starea critică a echipamentelor.
- Planificator pentru Mentenanța Preventivă
- Platforma Mobile pentru Ordine de lucru
- Modul pentru Mentenanță
- Planificator de muncă
- Analiza Costurilor
- Rapoarte avansate