Lease2Cash

Modulul Cloud de la Archibus România
pentru Managementul Proprietăților

Construiește o relație de încredere cu proprietarii și chiriașii printr-un management mai transparent al portofoliului de birouri, comercial sau rezidențial.

Standardizează și automatizează activitățile recurente de administrare a spațiilor închiriate cum ar fi notificările de expirare a contractelor de închiriere, facturarea, definirea procentelor de chirie, facturarea retroactivă a costurilor, reconcilierea pentru a crește factorul de ocupare, reduce erorile, evita penalitățile și crește veniturile.
Managementul contractelor de
închiriere
Managementul documentelor
pentru contracte
Managementul contractelor
cu furnizorii
Sistemul de facturare
Venit / Cheltuieli
Managementul Costurilor
Managementul actelor adiționale
Notificări în timp real
Rapoarte detaliate
Raportare și Analiză

Veniturile chiriașilor, Cheltuieli operaționale, Sume restante, Penalizarea chiriașilor, Facturile pentru utilități, Reconcilierea costurilor anuale, Situația garanțiilor, Buget operațional, Spațiu liber vs. Spațiu ocupat, Rapoarte personalizate

Managementul contractelor de închiriere și al actelor adiționale

Definirea și administrarea contractelor de închiriere pentru întreaga perioadă a ciclului de viață nu a fost niciodată așa de ușoară precum cea din soluția de Lease2Cash.

Notificări

Pentru fiecare contract, sistemul permite definirea notificărilor prin e-mail către coordonatorul contractului pentru date specifice ale contractului.

Managementul contractelor cu furnizorii

Permite urmărirea și găsirea rapidă a contractelor cu furnizorii, prognozarea cheltuielilor, Facturarea retroactivă a costurilor (introducerea costurilor și generarea facturilor), Managementul documentelor

Sistem de facturare

Sistemul furnizează funcționalități pentru managementul facturilor. Sistemul suportă următoarele operațiuni: Managementul facturilor; Imprimarea; Confirmarea plăților; Returnare și anulare.

Managementul costurilor pentru servicii

Facturarea retroactivă a costurilor poate fi efectuată fie pe baza pro rata, fie conform mențiunilor din acordul de închiriere cu privire la facturarea retroactivă, stipulate în contract. Reconcilierea costurilor pentru servicii este procesul de comparare a costurilor facturate cu cheltuielile efective ale serviciilor.

Descoperă cum poți reduce cheltuielile din Real Estate și îmbunătăți experiența angajaților

Spaţiul de lucru este mai mult decât Real Estate.
Este un bun strategic și un catalizator pentru schimbările culturale.

DESCARCĂ BROȘURA

Programează un demo!

Completează formularul cu datele personale și în maximum 1 zi lucrătoare unul dintre specialiștii noștri te va contacta pentru a stabili detaliile prezentării.

Inovația adusă de integrarea în cloud permite soluției ARCHIBUS Cloud să evolueze lateral pe măsură ce nevoile de business se schimbă.

LICENȚIERE
Descoperă un model bazat pe acces în Cloud.