Consultanţă

Suntem pregătiţi să te susţinem în evaluarea nevoilor, precum şi în identificarea şi alegerea soluţiilor potrivite pentru a genera economii şi a creşte productivitatea organizaţiei pe termen scurt, mediu şi lung.
  • Evaluarea nevoilor organizației
  • Auditul soluțiilor disponibile
  • Analiza rentabilității investițiilor
  • Analiza proceselor de lucru
  • Evaluarea tehnologiilor
  • Analiza KPI-ilor

Implementare

Implementarea platformei Archibus este realizată de echipa locală prin aplicarea metodologiei privind cele mai bune practici Archibus, dezvoltată și imbunătățită în ultimii 16 ani, pe parcursul proiectelor noastre.

Implementarea soluțiilor Archibus poate fi standard (Commercial of the shelf, COTS) sau customizată (adaptate nevoilor clientului). Serviciile de implementare customizate pe care le propunem includ mai multe etape, cum ar fi analiza cerințelor, în care evaluăm nevoile actuale ale companiei, procesele și fluxurile de lucru, cerintele de raportare și de integrare ale soluției Archibus cu alte aplicații.

Documentul de Design din etapa de proiectare descrie arhitectura tehnică și funcțională a aplicațiilor, la care ne vom raporta în etapa de personalizare sau customizare a soluției.

În etapa de construcție vor fi dezvoltate acele adaptări necesare, sub forma fluxurilor specifice, a interfețelor sau rapoartelor particulare și se vor asigura toate condițiile necesare pregătirii trecerii în productie: instruire, pregătire și migrare a datelor din aplicațiile utilizate anterior, testare pregătire a mediului de producție.

Un aspect esențial pentru succesul oricărei implementări privește conversia datelor. Preocuparea noastră nu are legatură numai cu adaptarea acestei soluții la procesele comerciale și necesitățile particulare ale clienților noștri, ci dorim în egală măsură să îi susținem pe aceștia pentru a aduna, a organiza și a standardiza informațiile. După preluarea datelor, platforma Archibus devine spațiul de stocare al companiei pentru informații prețioase și, mai mult decât atât, un sistem intern de cunoștințe care cuprinde roluri, proceduri, fluxuri de lucru și procese.

Archibus poate fi integrat cu alte aplicații de tip ERP, resurse umane, sau de securitate informatică, creând astfel un ecosistem coerent și interconectat.

Training

Punem la dispoziție o gamă variată de cursuri pentru a te ajuta să înțelegi produsul, să simplifici procesul de integrare, să îmbunătăţeşti performanța și să creşti competențele utilizatorilor, administratorilor aplicațiilor sau echipelor de testare. Cursurile pot fi organizate la sediul organizaţiei sau online şi se pot concentra pe instruire specifică rolului, instruire specifică aplicației, raportare sau orice alt subiect în care este necesară expertiza noastră.

Asistenţă şi suport tehnic

Pentru a maximiza beneficiile oferite de implementarea soluțiilor Archibus, oferim asistenţă tehnică completă. Indiferent de planul ales, persoanele autorizate pot apela la specialiştii noştri prin telefon sau prin e-mail, în timpul sau în afara orelor de program.

Suntem aici pentru a te ajuta să iei decizii mai bune şi să depăseşti problemele de afaceri

Ştim cu adevărat care sunt instrumentele de care organizaţiile au nevoie pentru a prospera şi a construi un viitor mai bun.

Contactează-ne