Simplifică întreg procesul de mutare, adăugare, schimbare, de la o mutare simplă, a unei persoane, până la relocări în mai multe etape.

Redu complexitatea, riscul, timpul alocat, costurile, precum și timpii morți asociați prin organizarea tuturor cerințelor de mutare și informațiilor asociate acestora într-o baza de date centralizată. Archibus permite vizualizarea sarcinilor, modificărilor, schimbărilor de status și etapelor de desfașurare. Astfel, participanții pot colabora eficient, reducând efortul duplicat și minimizând costurile de mutare.

Oferă participanților în proiectele de mutare un set complet de instrumente pentru reducerea eforturilor și minimizarea costurilor.

Simplifică întregul proces de mutare, incluzând cereri, aprobări, actualizări și toate celelalte acțiunile conexe

Îmbunătățește comunicarea, coordonarea și colaborarea între resursele interne și externe cu procese de lucru bine stabilite

Generează scheme de probă, analize de relocare și rapoarte care ajută la îmbunătățirea continuă a proceselor

Discută cu un specialist Archibus!

Află cum poţi utiliza Archibus pentru a asigura întreruperi minime pentru oganizație, indeferent de gradul de complexitate a relocărilor

Solicită o demonstrație