Oferă o imagine centralizată pentru toate cererile de spațiu, cu notificări privind strategia de workplace, contribuind astfel la creșterea eficienței organizaționale și reducerea costurilor administrative.

Archibus oferă angajațiilor organizației acces la un sistem centralizat pentru toate cererile de servici, economisind timp atât pentru departamentul de Facility Management, cât și pentru organizație. Service Desk asigură procese simple și autonome pentru serviciile solicitate în mod frecvent, inclusiv transferuri, completări, modificări, rezervări de camere, managementul proiectelor, și multe altele.

Automatizează ciclul de cereri de asistență utilizând SLA-uri care autorizează, prioritizează, direcționează și finalizează cererile.

Simplifică cererile de servicii prin formulare simple, fluxuri de lucru inteligente și notificări automate privind modificăriele de status

Redu cheltuielile administrative și costurile de exploatare permițând funcționarea unui mediu autonom

Sporește eficiența prin aplicarea SLA-urilor pentru a controla accesul la resurse și standarde

Discută cu un specialist Archibus!

Află cum poţi utiliza Archibus pentru a asigura centralizarea cererilor de servicii într-un portal care stimulează eficiența organizațională și reduce costurile administrative.

Solicită o demonstrație