Conectează toți angajații la o singură platformă web based, creată special pentru a facilita comunicarea între departamente.

Localizează anagajați, spații, echipamente și multe altele într-un singur sistem utilizând filtre avansate. Cu Archibus pentru Workplace Management poți conecta personalul la spațiile de întâlnire și de lucru efectuând rezervări prin telefon, tabletă sau cod QR. Vizualizând fotografii și detalii pentru a vedea dacă spațiile corespund nevoilor tale, vei putea evita eventuale conflicte și vei permite personalului să urmărească toate rezervările pe o pagină de pornire personală.

Permite personalului să deschidă și să urmăreasca solicitările de servicii, de la mentenanță la mutări personale, incluzâd fotografii, descrieri și detalii despre locație pentru a îmbunătăți rezultatele și, în final, pentru a îmbunătăți siguranța și bunăstarea tuturor celor de la locul de muncă.

Crește productivitatea echipelor prin reducerea timpului alocat taskurilor operaționale și automatizarea proceselor de muncă.

Conectează oamenii cu resursele necesare și facilitează colaborarea între angajați

Alocă spațiu necesar angajaților cu program flexibil și permite angajaților să-și selecteze spațiul dorit în funcție de nevoi

Permite angajaților să creeze și să urmăreasca statusul pentru cererile de servicii și mutări create

Discută cu un specialist Archibus!

Află cum poţi utiliza Archibus pentru a maximiza folosirea spațiului și a optimiza cheltuielile asociate cu acesta.

Solicită o demonstrație